DAĞCI KIZLA DATÇA DAĞINDA SEVİŞTİK

435

Ben geç bir dağcıyım hayatımı tırmanarak kazanıyorum, pek çok başarılı tırmanışlarım oldu. Yakın bir arkadaşım ile ortak olarak bir okul açtık hatta, tırmanmak zirveye ulaşmak korku ve heyecan adrenalin insana can katan şeyler. Everest’e bile gittik ortağımla, hava şartları nedeni ile tırmanışımız yarıda kalmıştı. Dağlarda sadece tırmanmak yoktur yeni arkadaşlıklar, aşklar seks hayatını yaşamak böyle bir şey derdim. O sene okulumuza kayıt yaparken tanıştığım Açelya isminde yeni bir öğrencimiz vardı. Uzun bacakları kocaman memeleri esmer güzeli bir affet, derslere başlamıştık.

O yıl çok bir öğrencimiz yoktu, ama gene de durumumuz iyi idi. Sa

nırım dört beş ders sonra Açelya bana kahve içme teklifinde bulundu. Geri çeviremezdim tamam dedim, okula yakın bir yere gitmiştik. Bir hafta sonra öğrenciler ilk tırmanışlarını yapacaklardı, konu başlarda buydu korkuyorum diyordu. Bir saat içinde sizli bizli konuşmaya başladık aramızdaki resmiyet yavaşça bitiyor birbirimize ilgi duymaya başlıyorduk. Saat geç olmuştu evlerimize gittik gece Açelya bana bir mesaj attı uyuyor musun diye hayır yazdım. Bana söylemek istediğin bir şey vardı yazmıştı.

Evet dedim bilmiyorum çok uygun olur mu ama seni daha fazla tanımak isterim de

dim. Bende isterim yazmıştı birbirimizi tanımaya başlıyorduk, her gün görüşüyor sohbet ediyorduk güzelliği sadece yüzünde olan biri değildi. İçi de temiz bir kızdı sapıkça düşünceler barındırmıyor kendisini ve karşısındakini kırmıyordu. Öğrencilerin ilk tırmanma zamanı gelmişti, bu ilkler beni her zaman tedirgin eder bu seferse içlerinde sevdiğim hoşlandığım biride vardı. Ortağım biraz gevşe diyordu zaten küçük bir tırmanış olacaktı, ben bütün güvelik önlemlerini iki üç kere kontrol ediyor Açelya ya daha fazla önlem alıyordum.

Tırmanış bitmişti sor

unsuz öğrenciler ikinci üçüncü denemelerini yapmışlar. Okulla işleri bitmişti yaz gelmeye başlamıştı, Açelya ile aramız çok iyi idi evlenmek istiyordum hatta. Açelya tırmanışa gidelim mi dedi, ama yüksek bir yer istiyorum diyordu. Antalya Datça dağları aklıma gelmişti, hem güzel bir tırmanış ve kısa bir tatil. Hazırlıkları yapmıştım birde yüzük aldım dağın zirvesinde evlenme teklifi yapmak için, yola çıkmıştık heyecanlıydım. İlk defa böyle bir tırmanış gerçekleştirecektim, dağa varmıştık hemen kampımızı kurduk çadırları açtık. Müthiş bir doğa temiz hava o gece dinlenip sabah tırmanmaya başlayacaktık, gece olmuş çadırlarımıza geçmiştik.

Açelya ilk defa çatırda kalacaktı yarım saat sonra yanıma geldi ne oldu dedim korkuyorum demişti burada yatmak istiyorum, izin verir misin bana dedi. Tabi gel dedim yanıma uzandı utanıyorum dedi, utanacak bir şey yok dön arkanı uyu dedim. Aklımdan kötü hiçbir şey geçmiyordu, sabah olmuş kahvaltımızı yapmıştık. Hazırlanıp tırmanışa başlamıştık çok yavaş ama güvenli ilerliyorduk, dağın yarısında Açelya aşağıya baktı korkusu yüzünden okunuyordu. Sakin olmasını salıklı düşünmesini sağlıyordum, dağa tırmanmış zirveye ulaşmıştık. Açelya mutluydu zirve oldukça soğuktu hemen ateş yakmıştım, çaylarımızı yudumluyorduk manzaraya bakarak.

Cebimdeki yüzüğü çıkarıp Açelya ya evlenme teklifi yaptım, ağla

maya başladı sevinçten ve kabul etti. Zirveden inmiş kamp alanındaydık yemek yedik evlilikle ilgili konuşmaya başladık. Yalnız Açelya da bir tuhaflık vardı sevinç ve üzüntü bir arada gibiydi, gece olmuştu Açelya yine yanımdaydı. Bana döndü sana bir itiraf da bulunacağım dedi, evet dedim ben evlenip boşandım dedi. Beynimden kızmıştım neden söylemedin dedim bilmiyorum deyip beni öpmeye başladı. Kafam karışmıştı Açelya soyunuyordu beni böylemi etkileyecekti, bende katılmıştım ona sevişmeye başladık.

Senin olmak istiyorum deyip okşadığı sikimi yalamaya başladı, bu kız tam bir fahişe gibiydi. Gırtlağına kadar alıyor beni kendimden geçiriyordu, sırt üstü yatırıp bacaklarının arasına girdim. Amına dayamıştım zevkten su içindeydi içine girmeye başladım, Açelya zevkten bağırıyor koca memelerini sıkıyordu. Kızgındım ve hırsımı almak istiyordum hemen domaltıp sikme’ye devam ettim, arada ağzına veriyordum. Bütün gücümle beceriyorum Açelyayı bağırması dağda yankılanıyor devam et sakın bırakma diyordu. Kucağıma alıp çadırdan çıkardım sezon başlamadığı için kimseler yoktu etraf da rahattı, ayaklarını yerden kesip pompalamaya devam ediyordum.

Sırt üstü çimlere uzandım üzerimde zıplıyordu kalçaları taş gibi bacaklarıma vuruyordu. Çok büyük zevk alıyordum pozisyonlar değişiyor tam gaz Açelya ile sikişiyorduk, işim bitmişti koca memelerinin üzerine boşaldım. O gece bir kez daha birlikte olmuştuk ve dönüş yoluna çıktık evimize gelmiştik. Açelya şimdi ne düşünüyorsun dedi halen bir cevap veremedim,  evlenmeli miyim yoksa ayrılmalı mıyım…

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here