ÜNİVERSİTELİ OTOSTOPÇU KIZLAR

371

Ben Muhsin seks benim için bir yaşam biçimi bu konuda da oldukça tecrübeli ve şanlıyımdır. Babamın nakliye şirketinde çalıştığım için ve en önemlisi tek çocuk olduğumdan annem ve babam tarafından rahat ve şımarık büyüdüm diye bilirim. O sene birkaç arkadaşımla beraber Brezilya rio karnavalına katılmaya gittik, gördüklerime inanamadım desem yalan olmaz sınırsız seks diye bir şey varsa. Burası orasıdır dedim karnaval alanında prezervatif dağıtılıyordu kızlar sikişmeye hazır bir şekilde sokaklarda geziyor, çıplak denecek kadar açıklardı her milletten insanın olduğu festivalde otel odalarından sadece inleme sesleri geliyordu.

Bir haftalık yaşantımı anlatmak imkansızdı her gün ve gece aralıksız sikişiyordum, artık sikimi hissedemez bir hale gelmiştim. Bazen yatağımda üç kız bile olduğu oluyordu geri döndüğümüzde uzun bir süre sikiş yapamayacağım veya artık ibne olacağım diyordum, bir hafta içinde üç yıllık seks ihtiyacımı doldurmuştum. Her milletten kız ve kadınla birlikte oluyordum, herkesin kafası alkol veya uyuşturucudan uçmuş bir durumdaydı, sokaklarda bir birilerini beceren ibneler görüyordum iğrençlik mi yoksa yeni hayat mıydı anlam vermek zordu. Ordayken düşünemiyor hatta umursayamıyorsunuz bile, aklınız uyumayı hormonlarınız sikişmeyi bedeniniz kaçmayı düşünüyor gibiydi ilk günlerin heyecanı gidiyor.

Sanki rutin bir şeymiş işe gitmek karnını doyurmak hatta nefes almak gibi seks yapıyorsunuz, son günümüzde öğlen saatleri karnaval alanından beraber geldiğim bir İskoçyalı fıstıkla beraber oldum tamam artık yeter deyip odamdan çıkmama kararı aldım. Çok yorgun ve bitkindim sikim artık kopacak gibi ağrıyordu, bir an önce sabah olsun uçağıma bineyim evime gideyim diyordum. Arkadaşımın odasına gittim ben odadan çıkmayacağım beni aramayın diyecektim, oda kapıları kilitlenmiyordu içeri girdim arkadaşım üç kızla beraberdi resmen ağlıyordu. Beni şunlardan kurtar öleceğim artık diyordu, odama geri döndüm ve sabah olmuştu havalimanına gittik sikim yanıyordu arkadaşlarıma beni bir daha buraya hiçbir kuvvet getiremez diyordum.

Uzun bir uçuş sonrası evime gelmiştim bir hafta kaldığım Brezilya da evimde bir ayda kendime gelebildim, şirkete gidiyor evime geliyordum kız arkadaşıma bile uğramıyordum. Seksten uzak durmak dinlenmek istiyordum, ama kız arkadaşım dayanamamış evime gelmişti sikilmek istiyor belki de benim ondan neden uzak durduğumu anlamaya çalışıyordu. Artık beni sevmiyorsun beni seksi bulmuyor musun diyordu çok güzel ve seksi bir kızdı, uzun bacakları yuvarlak hatları uzun saçlarıyla her erkeğin rüyasıydı elimden kaçırmak istemiyordum. Bütün gece zorla da olsa ona belli etmeden ateşli bir şekilde seviştik kız arkadaşım istediğini almış.

Sikilmişti üç gün sonra işten çıkmış arkadaşlarımın yanına gidiyordum üniversite önünde bekleyen kızları alırdım genelde amacım seks olmazdı, ama bazen kendileri kaşınırdı. Genelde yaptığım bir şeydi yolda otostopçu alır tanışırdım, bu benim hobi gibi denecek bir şeyimdi ama o gün farklı bir şeyler oldu. Dört kız durakta bekliyordu yanlarında durdum, kızlar nereye dedim içlerinden biri beni tanıdı. Kızlara korkmayın ben tanıyorum bu beyefendi buradan öğrenci alır dedi, kızlar arabaya bindi biz aslında şehir dışına çıkacaktık bir kamp planımız vardı dediler. Evet gerçekten büyük sırt çantaları vardı sırtlarında bana uyar istediğiniz yere götüre bilirim sizi dedim.

Beni tanıyan kız sen neden bize katılmıyorsun çok eğleniriz dedi, amaçları belliydi paraları yoktu yiyecek içecek ve çadır masraflarını bana itelemek olduğunu anlamıştım. Olur dedim kızlardan biri çadırımız yok ama uyku tulumlarımız var nasıl yapalım dedi. Ben ise alırım büyük bir çadır dedim ve çadır satan bir mağazaya girdik. Altı kişilik kocaman bir çadır aldık değişik kamp malzemeleri hatta kendime bir kamp kıyafeti bile aldım, yola çıktık büyük bir süper marketten yiyecek içecek alıp yolumuza devam ediyorduk. Benim için ilk olacak bir kamp deneyimiydi böyle bir macera yaşamayı istiyordum.

Şehir dışına çıkmıştık kızlar gideceğimiz yeri biliyorlardı daha öncede gitmişlerdi hava kararmıştı. Yolumuz az kaldı dediler sapa ve toprak yollara girdik, ormanın içindeydik ve yolun sonuna geldik kızlar artık biraz yürüyeceğiz dediler ben güneş doğsun dedim. Bir şey olmaz biz yolu biliyoruz diyorlardı eşyaları arabadan alıp el fenerleriyle ormanda yürüyorduk, içimde bir ürperti vardı belki de izlediğim salak saçma korku filmlerinin etkisiydi bu sonunda gelmiştik ay ışığının vurduğu şelale vardı. Müthiş bir manzara idi hemen işe koyulduk önce ateş yakıldı çatır kuruldu şişme yataklar içine serildi her kez çalışıyordu.

Kızlar işi bildikleri kesindi karınca gibi çalışan seksi kızlar bir anda tavan yapan hormonlarım beni fantezi ler diyarına götürdü, yemek hazırlanmıştı yedik alkol alıp şarkı söylüyorduk saat çok geç olmuştu yatalım dediler ateşe odun atıp çadıra girdik. Dört kızın arasında yatıyordum on on beş dakika kadar yerime alışmaya çalıştım, tam gözlerimi yumacakken kızlardan biri hadi sen tanıyorsun başla dedi. Emin misiniz dönüşü olmaz dedi ne diyorlardı anlamıyordum kızlar dönüşü istemiyoruz zaten diyorlardı. Beni tanıyan elini sikime attı okşamaya başladı hiç sesimi çıkarmıyordum, olayı anlamıştım kızlar sikilmenin peşindeydi büyük olasılıkla maddi yönden kendilerine birilerini arıyorlardı.

Sikimi okşarken öteki yanımdaki kız kafamı çevirip benimle öpüşmeye başladı. Üstümü çıkarıyorlar kendileri de soyunuyordu, dördü birden sikimi yalamaya başladı ormanda bir çadırın içindeydim ve dört tane piliç benim olmak için sikimi yalıyorlardı. Dördü de domaldı sadece dışarıda yanan kamp ateşi vardı kızların götü efsaneydi diye bilirim. Sırayla kızların amına girmeye başladım, zevk çığlıkları şelalenin gürültüsünü bastırıyor ormanın içinde yankılanıyordu. İkisini üst üste koyup sikmeye devam ederken öteki ikisi birbirleriyle öpüşüyor amlarını okşuyorlardı. Brezil yayı unutmuştum kızlar dar ve tatlıydı prezervatif kullanmamak kızların tenini içine girdiğimi hissetmek beni daha da çok etkiliyordu.

Kızları sırayla sikiyordum sırt üstü yatmıştım biri üstüme çıkıp sikimi amına soktu üstümde zıplıyordu, biri taşaklarımı yalıyor biri amını kafama dayamış yalatıyordu. Artık kimin ne yaptığını anlamıyordum bile kızlar sırayla üzerime oturuyordu biri üç kere boşaldığını mutluluktan havalar uçtuğunu söylüyordu. Dördünü de yan yana yatırıp sikmeye devam ettim çıkarıp ellerine verdim. Hepsi ağzını açmış boşalmam için sikimi okşuyorlardı dördüne de yetecek kadar boşaldım yaz olmasına rağmen hava serindi ama kızlar hiç umursamadan şelaleye daldılar bende girdim, su o kadar soğuktu ki fazla duramadım ateşli kızlar ise hem yıkanıyor hem de birbirleri ile oynuyorlardı. O kamp alanında üç gün kaldık her gece beni mutlu etmeyi başardılar şimdi onlara bir ev aldım orda yaşıyorlar okullarına devam ediyorlar ben ise dört metresin tadını çıkarıyorum…

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here